Windows XP Ultimate Edition 2008 TR

Yazar: digiman Yorum Yap 14 Temmuz 2008 Pazartesi
Microsoft Windows XP Profesyonel TR işletim sistemi üzerinde bazı düzenlemeler yaparak aşağıdaki işletim sistemini oluşturmuş bulunmaktayım.

Bu çalışma katılımsız Windows yüklemesini ve yüklemenin ne denli özelleştirilebileceğini örnekleme amacıyla hazırlanmıştır.



Çünkü Windows XP Ultimate Edition 2008;

-Tam otomatik kurulum yapar; kurulum sırasında herhangi bir uyarı ya da soru ile karşılaşmayacaksınız.
-Çünkü Windows Ultimate Edition 2007 Service Pack 2,
-30/07/07’ye kadar olan güncellemeleri,
-Microsoft’un en güvenli tarayıcısı İnternet Explorer 7’yi,
-Muhteşem görüntüsü ile Windows Media Player 11’i içerir.


Bunların yanında,

- 3 Adet Vista Tema, İcon.
- Vista Sesleri
- Vista İmleçler (ve daha çok çeşitli imleçler)
- Vista Ekran Koruyucular (8 adet)
- Vista Boot Ekranı
- Vista SideBar Türkçe (Orijinal Vista Eklentisi, yeni araçlar eklenebilir.)
- Topdesk 3B çevirme özelliği
- Vista Kullanıcı İmgeleri
- Vista Sürücü Doluluk Göstergesi
- Vista Pencere Bilgi
- Vista Lclock (Saat)
- RocetDock v1.3.5 TR
- MTU Sözlük
- Ek Denetim Masası Eklentileri içerir. Ek Denetim Masası Eklentileri ile bilgisayarınız üzerinde tam hakimiyet sağlayın. [/b]

Ultimate Boot Menü ile tanışın.


(Yeni) Vista Temalı-Otomatik Kurulum



Windows XP Ultimate Edition 2008 TR


Microsoft Windows XP Profesyonel TR işletim sistemi üzerinde bazı düzenlemeler yaparak aşağıdaki işletim sistemini oluşturmuş bulunmaktayım.

Bu çalışma katılımsız Windows yüklemesini ve yüklemenin ne denli özelleştirilebileceğini örnekleme amacıyla hazırlanmıştır.

tıkla
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!